المحتوى الرئيسى

شكرا يا أستاذ باسم.. فريدة سيف النصر توجه رسالة لابطال مسلسل «العتاولة» بعد تجاهلها في اللقاءات التلفزيونية | المصري اليوم

05/03 02:59

كشفت الفنانة فريدة سيف النصر كواليس مشاركتها مسلسل «العتاولة» والذي عرض رمضان الماضي 2024، حيث أعربت عن استيائها بعد تجاهل اسمها في عدد من اللقاءات التلفزيونية لأبطال العمل.

زينب العبد عن فريدة سيف النصر في «العتاولة»: «زي أمي والكواليس كأننا في بيتنا» (فيديو)

مفاجأة.. فريدة سيف النصر تكشف عن عمرها الحقيقي وسر عدم زواجها مرة أخرى

فريده سيف النصر : بعد رؤية الإمام الشافعي بالمنام تلقيت عرض في فيلم صاحب المقام (تفاصيل)

ووجهت «فريدة» خلال استضافتها ببرنامج «أسرار النجوم» على «نجوم إف.إم» رسالة إلى فريق عمل مسلسل «العتاولة» والذي عرض في رمضان الماضي 2024، قائلة: «بحبكم بجد وأديت كل اللي في قلبي بجد وأتمنى النجاح للكل بجد اللي بيحب ربنا بيعرف المحبة وبيحب كل اللي خلقه ربنا والروح اللي حاطتها في أي جسد، ما دام جواكي رحمة يبقى جواكي حب، وأكيد ربنا هيبقى في ضهرك، وأنا بقعد أشكر ربنا وبتخض من الحب وبلاقي مظاهرات لشباب تحت البيت عاوزين يتصوروا معايا، فأنا بقول لهم إني بحبهم رغم إني زعلانة لأني حبيت سترة وماتت».

كما عبرت عن استيائها من تجاهل ذكر اسمها في بعض اللقاءات ضمن فريق العمل، موجهة رسالة للفنان باسم سمرة: «شكرا يا أستاذ باسم لأنك في كل الأماكن بتجيب سيرتي».

ووجهت رسالة لنفسها بلسان شخصيتها في العمل (سترة)، وقالت: «أنتي تعبتيني معاكي لأنك فاكرة كل الناس أبيض وبتقولي كل حاجة كويسة، اتعلمي تقعدي وتعملي بريستيج».

وتابعت: «أنا مش حاسة إني عاملة أفضل ما عندي ما كانش عندي فرصة لده لأن كان فيه كاست كبير جدا فأنا كنت بعافر إني أعمل شغلي صح وأنا كنت وقتها سترة بجد مش فريدة».

وأكدت: «سترة بالنسبة لي فيها كتير مني وأي شخصية قبلتها وحبيتها فيها مني، زي أصيلة في بدون ذكر أسماء، وأنا أي عمل بيفضل معايا شوية بعد ما يخلص».

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل