المحتوى الرئيسى

خبر ابيض | وفاء سالم لـ خبر أبيض : وشى باظ ولسه هعمل عمليات تجميل تانية

11/29 01:25

انتشرت عدة صور لـ وفاء سالم، عبر السوشيال ميديا، ظهرت خلالها بملامح شبابية وهو جعلها تتصدر التريند، وكشفت وفاء في تصريح خاص لـ خبر أبيض عن حقيقة خضوعها لعدد من عمليات التجميل مؤخراً، وعلقت على ردود أفعال الجمهور حول صورها.

وقالت في تصريح خاص : الناس هما اللي عملوني سواء اللي عاجبهم أو اللي مش عاجبهم، مش هاحجر على آراء الناس فيا، وحب الناس غمرني بكل المشاعر الحلوة وده بالنسبالي كفاية وهبقى سعيدة، وأي حد يقول رأيه على عيني وراسي.

وأضافت : العملية الأخيرة نجحت بنسبة كبيرة تصل إلى 70%، ولسه باقي آثار بسيطة لبعض التليفات نتيجة آثار الحقن القديم هتحتاج عمليات تانية، لأن بسببها وشي باظ، وكل العمليات اللي بعملها حاليًا ماهي إلا إزالة للعمليات القديمة، ومفيش دكتور يقدر يغير في خلقة ربنا.

وتابعت : إحنا بقينا في عصر كله تكنولوجيا، وصورتي اللي انتشرت ليّ قبل خضوعي للعملية واضح إنها فوتوشوب تكبير في السن وتغيير ملامح، وأنا نزلت صور ليّ في فرح وظهرت في برامج تلفزيونية وده الفيصل، وبعض الزملاء بعتولي رسالة يطمنوا عليّ زي حنان شوقي ووفاء عامر ورانيا محمود ياسين رسالتهم طبطت عليّ، وحسيت وقتها إيد ربنا بتطبطب عليّ.

أهم أخبار متابعات

Comments

عاجل