المحتوى الرئيسى

نجل الراحل إبراهيم يسري يحكي موقفا مؤثرا لرشوان توفيق في جنازة والده | أهل مصر

11/29 14:37

كتب : إسماعيل فارس

دعم الفنان محمد يسري نجل الفنان الكبير الراحل إبراهيم يسري، النجم القدير رشوان توفيق بعد الأزمة التي يمر بها بعدما رفعت ابنته وزوجها وحفيده قضية عليه.

وكتب محمد يسري عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، قائلاً:"أبويا الله يرحمه لما اتوفي أنا مكنتش فاهم حاجة خالص.. يمكن الناس اللي مرت بالموقف هي اللي هتبقي فاهمة أوي أنا قصدي إيه بس أنا مكنتش أنا.. والحقيقة أني مرجعتش أنا.. بس وقتها أنا مكنتش أنا فعلا، مكنتش مستوعب، مكنتش فاهم وكان ربنا هو اللي بيلهم جسمي أنه يتصرف.. ده كان احساسي وقتها.. وفي وسط التكفين والصلاة والدفنة الواحد بيبقى بجد في حتة تانية خالص لدرجة أن في تفاصيل أنا بسمعها من ناس كانت معايا وقتها اكني بسمعها لاول مرة".

وتابع قائلاً:"اللي بحاول أقوله أن في تفاصيل كتير أوي ممكن الواحد ينساها في الوقت ده من كتر ما دماغه بتبقي في الابتلاء اللاي هو فيه.. لكن حاجة من الحاجات اللي عمري ما هنساها يوم دفنة أبويا الله يرحمه كانت الأستاذ الكبير رشوان توفيق… أبويا اتوفي في 2015 ورغم أني دائما حاسس أن ده كان من عمر بحاله لكن الحقيقة أن 2015 دي من 6 سنين وإحنا مدافن العيلة في طريق الواحات يعني بكل المقاييس مشوار متخيل أنه أكيد قاسي ومتعب بالذات على حد سنه كبير".

الفنان أحمد بدير

الموت يفجع الفنان أحمد بدير

حسام حبيب ووالده وشيرين

والد حسام حبيب يكشف حقيقة انفصال نجله عن شيرين عبد الوهاب (خاص)

شيرين وحسام حبيب

أول تعليق من نضال الأحمدية بعد تفجيرها أزمة انفصال شيرين وحسام حبيب (خاص)

أهم أخبار متابعات

Comments

عاجل