المحتوى الرئيسى

شقيق ياسمين عبد العزيز يكشف أخر تطورات حالتها الصحية - محتوى بلس

07/24 03:50

قام الفنان وائل عبد العزيز، بنشر منشور على حسابه الشخصي والرسمي على موقع التواصل الاجتماعي موقع الفيس بوم، وأعلن من خلاله عن استقرار حالتها الصحية، وإنها ستخرج من المستشفى قريبا.

وكتب في المنشور وقال، أنا عايز أشكر كل الجمهور الكبير ده من مصر والوطن العربي على اهتمامهم وحبهم لياسمين ودعاهم في أيام مفترجة، وعايز أشكر كل نجوم وكبار رجال الدولة في مصر والوطن العربي اللي اتصلت أو جت، حقيقي حب كبير لبنتي وأختي، ياسمين الحمد لله حالتها مستقرة وإن شاء الله خروجها عن قريب.

وكان الفنان أحمد العوضي، قد كشف عن مرور زوجته، بأزمة صحية حيث قال يمكن ببان قدامكم دايما قوي، لكن الحقيقة أنا دلوقتي أضعف إنسان على وجه الأرض عشان أنا روحي مش معايا.

وأضاف أنا ضعيف جدا من غيرك إنتي لازم تبقي كويسة ولازم تقومي بالسلامة، أنا لأول مرة أكتب من غير ما أكون مفكر أنا بكتب إيه وهكتب إيه؟، بس أنت هتقومي إن شاء الله بإذن الله عشان أنت وعداني وعد وهتنفذيه.

وتابع كلامه وقال، أنا عاوزك تبقي كويسة وتقومي عشان أقولك إني لو كنت ببينلك إني بحبك مرة فالحقيقي واللي جوايا إني بحبك ألف مرة، وأنا دلوقتي مش قوي زي ما إنتي بتشوفيني أنا دلوقتي ضعيف ضعيف جدًا لحد ما تقوميلي تاني عشان زي ما إنتي بتاخدي قوتك مني أنا كمان باخد قوتي منك.

وطالب من الجمهور بضرورة الدعاء لزوجته ياسمين عبد العزيز، وقال ادعوا لها تقوم بالسلامة زي ما انتوا دايما بتدعولها بالنجاح والتوفيق، هي دلوقتي محتاجة دعواتكم.

© 2020 محتوى بلس يتم إدارته و تطويره بواسطة

أهم أخبار متابعات

Comments

عاجل