المحتوى الرئيسى

ليلى ابنة محمد حلاوة من زوجته الأولى تهاجم ياسمين عبد العزيز أنت عمرك ما كنتي كويسة ما الحكاية

06/24 10:26

نشرت ليلى ابنة رجل الأعمال محمد حلاوة من زوجته الأولى رسالة على حسابها بموقع التواصل الاجتماعي "انستجرام" هاجمت فيها الفنانة ياسمين عبد العزيز جاء فيها: 

"إوعي تدّعي حاجة مش فيكي أنت عمرك ما كنتي كويسة مع حد.. أنت اللي خطفتي بابانا مننا من 17 سنة، وكانت أمي على ذمته وحاولتي طول الـ17 سنة تقطعي علاقتنا ببابانا وحاربتينا وأذتينا كتير".

"الناس العادية مش عارفة حاجة بس الناس اللي حوالينا عارفين كل حاجة.. ياريت تبطلي أذى بدل ما نعرف الكل.. أنت اللي قاطعانا عن إخواتنا من يوم ما اتولدوا وكفاية اللي عملتيه في شرم الشيخ من شهر معايا قدام الناس كلها.. عيب وكفاية وبطلي تظهري بصورة مش حقيقتك".

ليلى محمد حلاوة

ولا تعد هذه المرة الولى التي تتعرض فيها الفنانة ياسمين عبد العزيز لهجوم من أقارب طليقها رجل الأعمال محمد حلاوة، حيث هاجمتها شقيقته لمياء من خلال مقطع فيديو جاء فيه: "أنا اسمي لمياء حلاوة أخت محمد حلاوة، الحقيقة أنا شفت برنامج ريهام صاحبتي وأختي ومرات أخويا وكنت فرحانة بيه، وشفت أنها قالت كلام محترم وكلام من قلبها، الحاجة اللي ضايقتني وأزعجتني ودي حاجة عائلية إني فوجئت من كام ساعة بكلام يتقال على حرابيق وكلام ميصحش يتقال».

وتابعت: «يا جماعة إحنا بقالنا 3 سنين بنتحارب ونتهاجم ويتقال علينا كلام غلط وإحنا مبنردش علشان خاطر مصلحة ولادنا، وعلشان ده اللي اتعلمناه في الدنيا إن إحنا نخاف على ولادنا بس الظاهر إن في ناس تانية مش فارق معاها الكلام ده إحنا خلاص خرجناكي من حياتنا وقفلنا صفحتك ومش بس كده مبنفتكركيش وعاوزينك أنت كمان تركزي في صفحتك وتنسينا وحاولي أن أنت تكوني سعيدة، لأن إحنا بقينا سعداء وإحنا بعيد عنك، يارب الكلام ده يوصلك لأن غير كده أنا أظن أنك هتبوظي الصفحة الجديدة بتاعتك هي كمان، ده اللي عاوزة أقولهولك وأقوله لمصلحة ولادك"

يذكر أن الفنانة ياسمين عبد العزيز كانت قد ردت بسخرية وطريقة غير مباشرة على تصريحات الفنانة ريهام حجاج، زوجة طليقها رجل الأعمال محمد حلاوة، بعد استضافة الأخيرة ببرنامج "سهرة خاصة" الذي تقدمه الإعلامية بوسي شلبي على قناة النهار، وذلك من خلال حسابها الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي "إنستجرام".

شقيق ياسمين عبد العزيز يحرج بوسي شلبي بفيديو لها يحدث ضجة بمواقع التواصل الاجتماعي.. ماذا جاء به؟

أحمد العوضي وياسمين عبد العزيز يردان على تصريحات بوسي شلبي بطريقة عملية.. ما الحكاية؟

أهم أخبار مرأة

Comments

عاجل