المحتوى الرئيسى

شقيقة محمد حلاوة توجه رسالة إلى ياسمين عبد العزيز: خرجناكي من حياتنا وحاولي تكوني سعيدة | خبر

06/19 00:09

وجهت شقيقة رجل الأعمال محمد حلاوة، السيدة لمياء حلاوة رسالة إلى الفنانة ياسمين عبد العزيز.

وظهرت لمياء في فيديو نشره محمد حلاوة عبر حسابه على Instagram تعلق فيه على ما نشرته ياسمين عبد العزيز على صفحتها الشخصية على Facebook تعليقا على لقاء ريهام حجاج مع الإعلامية بوسى شلبى والذى تحدثت خلاله عن كواليس زواجها من رجل الأعمال محمد حلاوة .

10 صور من حفل عمرو دياب في جدة

وقالت: "أنا اسمي لمياء حلاوة أخت محمد حلاوة، الحقيقة أنا شفت برنامج ريهام صاحبتي وأختي ومرات أخويا وكنت فرحانه بيه وشفت أنها قالت كلام محترم وكلام من قلبها، الحاجة اللي ضايقتني وأزعجتني ودي حاجة عائلية أني فوجئت من كام ساعة كلام يتقال على حرابيق وكلام ميصحش يتقال".

وتابعت: "يا جماعة إحنا بقالنا 3 سنين بنتحارب ونتهاجم ويتقال علينا كلام غلط وأحنا مبنردش علشان خاطر مصلحة ولادنا وعلشان ده اللي اتعلمناه في الدنيا أن احنا نخاف على ولادنا بس الظاهر أن في ناس تانية مش فارق معاها الكلام ده احنا خلاص خرجناكي من حياتنا وقفلنا صفحتك ومش بس كده مبنفتكركيش وعاوزينك أنتي كمان تركزي في صفحتك وتنسينا وحاولي أن أنتي تكوني سعيدة لأن أحنا بقينا سعداء وأحنا بعيد عنك، يارب الكلام ده يوصلك لأن غير كده أنا أظن أنك هتبوظي الصفحة الجديدة بتاعتك هي كمان، ده اللي عاوزة أقولهولك وأقوله لمصلحة ولادك".

A post shared by Mohamed Halawa (@mhalawaofficial)

وكانت ياسمين عبد العزيز نشرت عبر صفحتها بموقع Facebook صورة لزوجها أحمد العوضي من أحداث مسلسل "اللي مالوش كبير"، ومكتوب عليها: "على الله حكايتكم يا جوز حرابيق".

يذكر أن ياسمين عبد العزيز شاركت مؤخرا في بطولة مسلسل "اللي مالوش كبير" من تأليف عمرو محمود ياسين، إخراج مصطفى فكري، بطولة أحمد العوضي، خالد الصاوي، دنيا عبد العزيز، دينا فؤاد، محمود حافظ ومحمود ياسين.

#شرطة_الموضة: ياسمين صبري تزين إطلالتها البسيطة بساعة مرصعة بالماس بأكثر من مليون جنيه

شيرين رضا لـ نور عمرو دياب: أتكلمي عربي ... الأخيرة ترد: مكسوفة

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل