المحتوى الرئيسى

إيمي طلعت زكريا تتذكر والدها بصورة ومنشور على «إنستجرام»: «حاسة بغربة من غيره»

05/18 03:02

03:00 ص | الثلاثاء 18 مايو 2021

فيديو.. ابنة طلعت زكريا وشقيقها يقلدان أحد أدوار والدهما عبر إنستجرام

ابنة طلعت زكريا: أنا بـ100 راجل وعمله الصالح في الدنيا

فيديو.. ابنة طلعت زكريا تنهار بالبكاء في عزاء والدها.. وعائلتها تواسيها

"الأمان رب ثم أب".. ابنة طلعت زكريا تتغزل في والدها قبل رحيله

شاركت الفنانة إيمي طلعت زكريا، عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات «إنستجرام»، صورة لوالدها الفنان الراحل وتحدثت عن علاقتها به، والألم الذي لا يزال يطاردها ويستوطن قلبها بعد رحيله.

وكتبت ابنة الفنان الراحل، خلال حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات «إنستجرام»، منشورا تتحدث من خلاله عن علاقتها بوالدها، قائلةً: «لما بيموت حد غالي على قلبك وبتفوق من الصدمة الأولى على إنك خلاص مش هتشوفه تاني».

وتحدثت عن وجع الفراق بعد وفاة والدها، قائلةً: «بتحب تتكلم عليه وتحكي مع الناس عنه كتير جدا جدا وعن تفاصيله المهمة جدا بنسبالك، شويه تضحك وانت بتحكي عنه في موقف كنتوا فيه سوا وفرحانين وفي نص الضحكة عينك تدمع عشان افتكرت انه خلاص حاليا مش باقي منه غير روحه الغير مرئية اللي بتلف حوليك طول مانت فاكرة وشوية تبكي بحرقة انه سابك لوحدك مهما كان حوليك العالم كله هتفضل حاسس بغربة من غيره».

وأشارت إيمي، خلال منشورها، قائلةً: «غبي اللي قالك أن العمر بينسي.. إحنا طول ماحنا عايشين وفاكرينهم قلوبنا وعقولنا بترفض نسيانهم، كل يوم بنهون على نفسنا إننا قربنا، يمكن الدور اللي جاي يبقى علينا إحنا ونقابلهم ونخلص من وجع فراقهم».

نرشح لك

أهم أخبار مرأة

Comments

عاجل