المحتوى الرئيسى

خالد الصاوي يتعرض لوعكة صحية - E3lam.Com

05/14 16:05

أعلن الفنان خالد الصاوي تعرضه لوعكة صحية في الأيام الأخيرة، معتذرًا عن عدم معايدة جمهوره ومحبيه بمناسبة عيد الفطر المبارك، نظرًا لظروفه الصحية.

كتب الصاوي عبر حسابه على تويتر: “عيد سعيد أحبابي وبعتذر ما عيدتش على كل حد بحبه وبيحبني، خدت دور برد عجيب في بطني! لا هو أنفلونزا ولا كورونا ولا تسمم، أظن وبعض الظن إثم (مش كله) إن حد شرارة حب نجاحي في رمضان.. وماله خليه يعيش ما ياخد الروح الا اللي باريها.. ومنتظر آراءكم في (أحمد نوتردام) مع رامز وغادة عادل”

عيد سعيد أحبابي وبعتذر ما عhttps://www.e3lam.com/540942/يدتش على كل حد بحبه وبيحبني،خدت دور برد عجيب في بطني! لا هو انفلونزا ولا كورونا ولا تسمم، أظن وبعض الظن اثم (مش كله) ان حد شرارة حب نجاحي في رمضان وماله خليه يعيش ما ياخد الروح الا اللي باريها ومنتظر اراءكم في(احمد نوتردام) مع رامز وغادة عادل

— Khaled Elsawy (@khaledalsawy) May 14, 2021

كان خالد الصاوي قد شارك في موسم رمضان 2021، بمسلسل “اللي مالوش كبير”، من تأليف عمرو محمود ياسين، إخراج مصطفى فكري، إنتاج شركة سينرجي، بطولة ياسمين عبد العزيز، أحمد العوضي، أحمد سعيد عبد الغنى، دنيا عبد العزيز، محمود حافظ، إيمان السيد، بدرية طلبة، عايدة رياض، فتوح أحمد، أحمد الرافعي، أحمد عبد الله محمود، محمود ياسين “جونيور” وهدى الإتربي.

وكذلك مسلسل “القاهرة كابول”، بطولة طارق لطفي وخالد الصاوي وفتحي عبد الوهاب وحنان مطاوع ونبيل الحلفاوي وحسني شتا وكريم سرور، ومن تأليف عبد الرحيم كمال، ومن إخراج حسام علي، ومن إنتاج شركة سينرجي.

أهم أخبار مصر

Comments

عاجل