المحتوى الرئيسى

هل تتجدد خلافات تامر حسني وبسمة بوسيل؟ الفنان يشارك بصور مع المعجبات | المصري اليوم

02/27 11:27

تصاعدت الأشهر الماضية، خلافات بين الفنانة بسمة بوسيل وزوجها الفنان تامر حسني، بعد انتشار لقطات مُصورة للفنان مع المعجبات كما نشر صور تجمعه بالفتيات من جمهوره عبر صفحاته الشخصية بمواقع التواصل الاجتماعي، تلك المشاهد التي تكررت الساعات الماضية، حيث عاد ينشر «حسني» صور مع المعجبات، فهل تجددت المشاكل بينهما؟

مؤلف قصة «المتخصصة» يكشف حقيقة تأجيل تامر حسني لمسلسل هنا الزاهد

تامر حسني يسترجع ذكريات طفولته في «الكونسرفتوار»: أسئلة كتير ملهمة عن مشواري

تامر حسني عن زوجته بسمة بوسيل: «سنها صغير ومتأثرة بالسوشيال ميديا»

تامر حسني يسترجع ذكريات طفولته بالكونسيرفاتوار:«يا نهار الشوق»

وكان «حسني» شارك أمس، بلقطات من حفل زفاف ويقف وسط الفتيات، فيما تقف إحداهن بصحبته حيث سمح لها بإلتقاط صورة تجمعهما، وقبل أن ينشر الفنان الصور سبقته «بوسيل» بنشر صورها مع رجلين وعدد من الفتيات وتستمتع بأوقاتها بمفردها من حفل يضم الممثلة اللبنانية سينتيا خليفة وظهرت بصحبتها خلال صور تجمعهما.

وبدأت الخلافات نوفمبر الماضي، بعد نشر الفنان صور عبر خاصية «الاستوري» بـ«انستجرام» من أحد الحفلات ويتواجد مع فتيات من المعجبات، لذا علّقت الزوجة: «كل الناس اللي بتبعتلي صور وفيديوهات لتامر وشايفة إنه مش بيعملي احترام سواء في صور أو فيديوهات، ياريت تبطلوا تبعتولي أي حاجة عشان مش فارقلي أي صور».

وأضافت: «أحب أعرفكوا إن إحنا بقالنا فترة منفصلين وبنحضر أوراق الطلاق، يا ريت تحترموا مشاعر كل واحد فينا وبطلوا على الأقل تبعتولي أي حاجة... بالتوفيق». من هنا، تدخل الكثير من الفنانين للصلح بينهما، وأعلن تامر عودتهما ويقول: «بسمة حبيبتي للأسف أنت مفكرتيش كويس وسلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا؛ علشان كام تعليق كلامهم فارغ، نسيتي إنك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلي اللي عرفتيني وحبيتيني بيها، إزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة».

وأضاف: «المهم أنا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك، أنت حبيبتي وأم ولادي وأنا ضهرك وسندك مهما حصل، بس اللي عايز أقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير، ليه لما أي حد بيزعل من أي حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا، طب حتى يكلمه الأول، إيه علاقة الناس بمشكلة شخصية بين اتنين ممكن تتحل بالتليفون أو في زيارة رحيمة ما بينهم، وياريتها مشكلة أصلا، ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كدا للأسف أنت عارفة إن فيه ناس في طبيعتهم حرب خراب البيوت، ومش هنخلص منهم، بس أنت اللي هتخلصي من فكرة أنك تسمعيهم، مع إنك ما كنتيش كدا».

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل