المحتوى الرئيسى

◙|شاهد| ملك زاهر تكشف مهارة شقيقتها ليلى في التمثيل: «كنت شايفة بعيني» - المصري لايت

02/23 18:36

حرصت الفنانة الشابة، ملك أحمد زاهر، ابنة الفنان أحمد زاهر، على تهنئة شقيقتها ملك، بعد نجاحها الأخير في دورها بمسلسل «في بيتنا روبوت» ومسلسل «وادي الجن».

ونشرت ملك زاهر، صورة لها برفقة شقيقتها ليلى، عبر حسابها الرسمي على موقع «إنستجرام»، معبرة فيها عن مدي حبها لشقيقتها، وإصرارها على النجاح على الرغم من ظروف تصوير المسلسلين في نفس الوقت.

وعلقت ملك زاهر على الصورة قائلة: «كنت معاكي لحظة بلحظة وانتي بتشتغلي وتتعبي على نفسك، وبتصوري مسلسلين في نفس الوقت، والاتنين ميقلوش عن بعض فالتعب والمجهود».

A post shared by Malak Zaher ملك زاهر (@malak.ahmed.zaherr)

وأضافت: «كنت شايفة بعيني قد ايه بتتعبي، ومش بتنامي وبتجتهدي وبتعملي كل اللي تقدري عليه عشان تطلعي كل واحد فيهم أحسن حاجة، وفعلًا تعبك مرحش عالفاضي يالولو، عملتي أحلى مسلسل فالدنيا «في بيتنا روبوت»، اللي مكانش في الذ ولا أحلى منه فالدنيا».

وتابعت: «وشفناكي وانتي «سارة» اللي مشاريعها فاشلة وتافهة وملهاش فحاجة غير السوشيال ميديا تقريبا، وخليتينا نصدق كل تفصيلة ونضحك على كل إفيه، وحقيقي كان أحلى مسلسل فالدنيا عملتيه وطلع حلو أوي كدة، عشان كمان معاكي هشام وشوشو وعمرو اللي فضلوا دايمًا في ضهرك».

وأشارت: «وعملتيلنا اكتر مسلسل مشوق فالدنيا «وادي الجن»، وشفناكي وانتي «ليال» الذكية الشاطرة اللي قادرة تحل كل المشاكل بذكاء ودايما مركزة، ولا مرة حسيت إن في شبه بين سارة وليال، حقيقي بنتين مختلفين تمامًا مع إنك كنتي بتصوري الاثنين سوا، ودي شطارتك انتي ومجهودك وتعبك».

واختتمت رسالتها: «بجد من كل قلبي فخورة بيكي، وبحبك وهفضل دايمًا اتباهى بيكي وأقول أختي ممثلة شاطرة قوي، اللي متفرجش على «في بيتنا روبوت» أو «وادي الجن» فايتو كتير».

يذكر أن ملك زاهر، شاركت مؤخرًا والدها الفنان أحمد زاهر في بطولة مسلسل «لؤلؤ» إلى جانب مي عمر، نرمين الفقي، محمد الشرنوبي، نجلاء بدر، إدوارد، هيدي كرم، وعدد آخر من الفنانين.

أهم أخبار منوعات

Comments

عاجل