المحتوى الرئيسى

فيديو - بعد فوز الاهلي .. صابرين لـ عمرو أديب: بكلمك من تحت السرير خايفة اطلق | خبر

11/28 14:12

علقت الفنانة صابرين على فوز النادي الأهلي ببطولة لقب دوري أبطال أفريقيا للمرة التاسعة في مداخلة هاتفية، مع الإعلامي عمرو أديب ببرنامجه "الحكاية" عبر شاشة mbc مصر.

وبصوت منخفض بدأت صابرين المكالمة قائلة لعمرو أديب:"أنا بكلم من تحت السرير خايفة من جوزي عشان زملكاوي".

وأضافت صابرين:"مبسوطة بالفوز يا عمرو بس أنت كلامك زي كلام جوزي بتتكلموا زي بعض عن المباراة والحكم، والأخطاء، زيك بالظبط".

ليرد عمرو أديب على صابرين مازحاً:"أنتي فرحانة فيا، طب روحي باتي عند واحدة صاحبتك أو أهلك النهاردة عشان جوزك زملكاوي، وكمان مين اللي ابقالك الأهلي ولاجوزك؟.. لترد الأهلي طبعاً، وأنا هطلق بعد المكالمة دي".

وكان الإعلامي عمرو أديب، فقد أعرب عن أسفه لخسارة نادي الزمالك، كاتبا عبر حسابه على Twitter: "محدش يقولى لعبنا احسن وأوحش كل حاجه بتتنسي وبتفضل النتيجة. بصراحة كانوا لازم يحسبوا جول شيكا بتلاتة وكنا خلصنا. مبروك للأهلى وبالتحديد المدرب هو البطل. وتستمر الأحزان لسنوات وسنوات".

يذكر أن الزمالك حقق اللقب الإفريقي 5 مرات من قبل، كان أخرها سنة 2002 وحقق لقب الكونفدرالية الإفريقية وكأس السوبر الإفريقي للموسم الماضي، وبفوز الأهلي في مباراة اليوم يكون قد حقق لقبه التاسع بعد أخر لقب حققه الفريق سنة 2013 تحت قيادة محمد يوسف.

رسالة نجل مها أحمد لشقيقه: الملاك والحاجة النضيفة في حياتي

لميس الحديدي تحتفل بفوز الأهلي.. وعمرو أديب: الأحزان مستمرة

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل