المحتوى الرئيسى

عمرو محمود ياسين عن التحرش بابنة عمرو السولية :لازم ننضف

07/11 16:51

علق الفنان عمرو محمود ياسين على واقعة التحرش بابنة لاعب النادي الأهلي عمرو السولية ليلى التي لم تتعدى 3 أعوام عقب نشره صورتها ليواجه سيلا من المتحرشين بابنته في التعليقات على الصورة.

بعد مرور 13 عاما خطأ لم يلاحظه أحد في فيلم "عندليب الدقي"

ونشر عمرو محمود ياسين صورة عمرو السولية مع ابنته وعلق عليها "تخيلوا بنت عمرو السوليه طالعه معاه في صور. فا الردود اللي بتتقال له من نوعية بنتك مكنه صيني. بنتك وتكه .. الخ الخ ... ملحوظه ابنة عمرو السوليه عمرها ٣ سنوات ونصف ...!!! ايه يا جماعه المجتمع المريض اللي احنا فيه ده ايه المصيبه اللي احنا فيها دي!!! لازم الدوله تتحرك وتجيب الناس دي والله .. لازم ننضف".

وكان اللاعب عمرو السولية قد أعلن أنه سيتقدم ببلاغ رسمي، ضد مجموعة من الأشخاص أساءوا لإبنته من خلال تعليقاتهم التي وصفها بغير اللائقة، من خلال صورة له مع نجلته ليلى.

وعبر حسابه على Twitter، نشر السولية صورة مع ابنته وعلق عليها "ليلى بنتي عندها ۳ سنتين و نص ( لسة قالعة البامبرز من کام شهر ) الكلام ده بيتقال على طفلة !! ايه اللي يخلي ( بني ادم ) خنزير ممكن يبص على لبس طفلة و يركز غير انه فعلا خنزير ؟! ایه المرض دہ !".

pic.twitter.com/b1W10DbVip

— Amr elsolia (@amrelsolia) July 11, 2020

تابع: "دول الي لما بيكبروا بيكونوا مغتصبين ومتحرشین واللي بنخاف على بناتنا و اهلنا ينزلوا الشارع عشان ميتعرضوش لأذاهم..اتمنى الشيوخ اللي بيبرروا للتحرش ولبس البنت يكونوا مبسوطين دلوقتي وهما شايفين اللي بيحصل".

اختتم "قررت اتقدم ببلاغات لاصحاب الكومنتات دي عشان اللي زي دول مينفعش يكبروا وسطنا قررت احمي بناتي اللي لسه مشافوش الدنيا

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل