المحتوى الرئيسى

بعد أسبوعين من وفاته.. أوس أوس عن نجله: سبقنا للجنة - E3lam.Com

07/08 20:33

توفي قبل أسبوعين، نجل الفنان محمد أسامة، الشهير بـ”أوس أوس”، عن عمر يناهز 3 أشهر.

من جانبه، عَبر “أوس أوس” عن الحالة النفسية التي يعيشها الآن هو وزوجته رويدا، بعد وفاة نجلهما، إذ نشر عبر حسابه الشخصي على موقع “إنستجرام” صورة له وعلق عليها بكلمات مؤثرة أكد من خلالها أنه راضي تمامًا بقضاء الله وقدره.

وجاء نص ما كتبه كالآتي: “مفيش كلام يتقال غير الحمد لله.. حتة مننا سبقتنا في الجنة بإذن الله، ربنا استرد وديعته وكان أحلى حاجة في الدنيا بس ميتعزش أكيد على اللى خلقه ولا هنكون أحن عليه من ربنا وبإذن الله يكون في كفالة سيدنا إبراهيم إلى أن نلتقي يا حبيبي، ربنا يصبرنا على فراقك يا علي وربنا يربط على قلبنا أنا ورويدا ويخليلنا عمر يارب، ربنا يبعد أي حاجة وحشة عننا وعن أي حد اللهم أمين ونتقابل قريب يا علي، الحمد لله قدر الله وما شاء فعل”.

مفيش كلام يتقال غير الحمد لله حته مننا سبقتنا فى الجنه باذن الله..ربنا استرد وديعته وكان احلى حاجه فى الدنيا بس مايتعزش اكيد على اللى خلقه ولا هنكون احن عليه من ربنا وباذن الله يكون فى كفاله سيدنا ابراهيم الى ان نلتقى ياحبيبى ..ربنا يصبرنا على فراقك يا على وربنا يربط على قلبنا انا ورويدا ويخليلنا عمر يااااارب ..وربنا يبعد اى حاجه وحشه عننا وعن اى حد اللهم امين ونتقابل قريب ياعلى الحمد لله قدر الله وماشاء فعل

A post shared by Mohammed Usama Osos (@osossssssss) on

يشار إلى أن أوس أوس، كان قد شارك في الموسم الرمضاني الماضي من خلال مسلسل “2 في الصندوق”.

مسلسل “2 في الصندوق” بطولة حمدي الميرغني، أوس أوس، نهى عابدين، بيومي فؤاد، صلاح عبد الله، انتصار، رحاب الجمل، هايدي رفعت، أحمد عبد الله محمود. من تأليف لؤي السيد، ومن إخراج محمد مصطفى.

أهم أخبار مصر

Comments

عاجل