المحتوى الرئيسى

حسني شتا يحذف رده على رانيا محمود ياسين

05/27 12:53

واصل الفنان حسني شتا رده على انتقادات الفنانة رانيا محمود ياسين، بعد تشبيه الجمهور له بوالدها الفنان محمود ياسين، من حيث الشكل، خاصة في مسلسل "ليالينا 80".

اقرأ أيضا: حسني شتا يرد على تحذيرات رانيا محمود ياسين بعد تشبيهه بوالدها.. التحذير يبقى للجمهور مش ليا

رد حسني من جديد على انتقادات رانيا، حيث نشر صورا مجمعة مع الفنان محمود ياسين، عبر حسابه على Instagram، وعلق عليها كاتبا: "ممكن توجهي التحذير للناس اللي بتعمل كده وتبعتلي الصور ديه لكن أنا بوجهلهم الشكر.. والناس اللي بتحبني في أيوب والأب الروحي وبحر وطلقة حظ وقابيل وفيلم اشتباك وغيرها من الأعمال عمرهم ما قالوا كده والحمد لله شخصيات ناجحة ومعلمة مع الجمهور.. وإن شكل شخصيتي في ليالينا 80 شبه الأستاذ الكبير محمود ياسين فأنا مش اللي قولت كده".

تابع: "مش عارف إيه اللي يضايق وينزعج من كده.. خصوصا إن أدائي مختلف لأني بعمل شخصية مجدي المحامي داخل تفاصيل المسلسل.. لأني انزعجت فعلا من اللي المداخلة اللي حصلت في برنامج الإعلامي وائل الإبراشي لما كان مستضفني وإن فكل خبر وجريدة بحذر وبحذر مش عارفه التحذير ده لمين".

وردا على تعليقات المتابعين، كتب شتا: "أنا مش شبهه ومقولتش كده وهاجي جنبه إيه ده أستاذ كبير صنع تاريخه ووضع بصمته.. لكن أنا لسه في بداية مشواري وراضي جدا بحب الناس وماشي في طريقي ومكمل".

لكن ما لبث أن حذف حسني شتا تعليقه، واكتفى بنشر الصور فقط، دون كشف السبب عن تراجعه فيما كتب.

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل