المحتوى الرئيسى

مؤلف "ونحب تاني ليه": أتمنى متزعلوش من النهاية

05/23 03:52

تشارك الفنانة ياسمين عبد العزيز مع عدد من النجوم في موسم دراما رمضان 2020 بمسلسل "ونحب تاني ليه".

وفي الحلقات الأخيرة أصبح الجمهور في حالة تشوقكبيرة لمعرفة النهاية واختيار غالية (ياسمين العزيز).

وفي تشويق أكثر لنهاية العمل كتب مؤلف المسلسل عمرو محمود ياسين عبر حسابه على Facebook:"بكره ان شاء الله اخر حلقه من ((ونحب تاني ليه )).. انا سعدت جدا بالحاله الجميله اللي عشتها معاكم خلال فترة عرض المسلسل .. وفرحت اكتر بحالة النقاش والجدال حوالين فكرة هي غاليه المفروض تعمل ايه .. عبدالله ولا مراد .. واتبسطت ان قدرت أحقق حالة تشويق. في مسلسل رومانسي إجتماعي . يمكن في مسلسلات ساسبنس معروف نهايتها من اول اسبوع ...

اتسبطت اني قدرت اطرح عليكم تساؤلات حول وضع المرأه المطلقة في مجتمعنا .. و ايه اللي لازم تعمله وازاي يفترض ان ينظر لها المجتمع.

اتبسطت اني شاورت ع فكرة الحب واهميته في حياتنا سواء مع شخص جديد او من خلال فتح صفحه جديده والتسامح مع شخص أخطأ في حقنا.. افشاء الحب عموما بين الاخوات ..بين الاصدقاء .. التسامح مع الآخر ..إعادة النظر في افكارنا ..و في تابوهاتنا ..يعني .. المهم .. اي كان النهايه بكره اتمنى محدش يزعل منها وتقبلوها زي ماهي ..لان هتبقي دي رؤيتي انا و فريق عمل المسلسل كله .. و نلتقي بكره بعد نهاية الحلقه اللي هتشهد احداث كتيرررررر... شكرا لحسن متابعتكم و كل سنه وانتوا طيبين"

مسلسل "ونحب تاني ليه"، وهو من تأليف عمرو محمود ياسين، إخراج مصطفى فكري، إنتاج سينرجي-تامر مرسي ويشارك في بطولته عدد من الفنانين ومنهم؛ ياسمين عبد العزيز، كريم فهمي، سوسن بدر، أحمد سعيد عبد الغني، ليلى عز العرب، تارا عماد، كارولين عزمي، سليمان عيد، إيمان سيد وبدرية طلبة.

فيديو حقيقي- اللحظات الأخيرة قبل إعدام هشام عشماوي

الحلقة 29 من مسلسل "البرنس".. "فتحي" يكتشف خيانة "فدوى" و"ياسر"

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل