المحتوى الرئيسى

زينة: فى حياة كل واحد مننا بومة لازم تصحيه على مصايب.. خليكم متفائلين - اليوم السابع

03/29 10:57

عبرت النجمة زينة عن انزعاجها من الأخبار السلبية والشائعات التى يبثها البعض فى ظل أزمة تفشى فيروس كورونا الحالية، مؤكدة ضرورة بث الطمأنينة والإيجابية فى الفترة الحالية، ونشرت فيديو عبر حسابها بموقع "إنستجرام"، تقول به "عادى يا جماعة إحنا ممكن منصحاش على أخبار وحشة.. كفاية الحاجات اللى بتحصل حوالينا.. الواحد بيحاول يطمن الناس بيحاول يبقا ظريف وتبقى ردوده كويسه مش لازم نصحى من النوم على أخبار وحشة وحاجات وحشة".

View this post on Instagram

الكلمة الحلوة صدقه إنما في حياة كل واحد مننا كام بومة تستلمه وهو صاحي علي كم مصايب تخليك عاوز تقطع شرايينك خليكم متفألين مش ناقصه هم اكتر من اللي احنا فيه وصلوا علي سيدنا محمد صلي الله عليه وسلم

A post shared by Zeina Reda (@zeinareda29) on

وعلقت على الفيديو قائلة: "الكلمة الحلوة صدقة إنما فى حياة كل واحد مننا كام بومة تستلمه وهو صاحى على كم مصايب تخليك عاوز تقطع شرايينك خليكم متفائلين مش ناقصة هم أكتر من اللى إحنا فيه.. وصلوا على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم".

ومن ناحية أخرى حصلت الفنانة زينة وفريق عمل مسلسلها "جمع سالم" على إجازة إجبارية من التصوير، بسبب انتشار فيروس كورونا، وإجراءات العزل وحظر التجول.

وكانت قد انتهت الفنانة زينة مؤخرًا من تصوير عدد من مشاهدها في مسلسل "جمع سالم" في ملجأ أيتام، وينتقل بعدها فريق العمل إلى ديكور آخر لاستكمال التصوير، حيث وضعت الشركة المنتجة للمسلسل خطة لتصوير العمل خلال الفترة المقبلة، على أن يستمر التصوير طوال الشهر الكريم، خاصة أن الوقت المتبقي قبل حلول رمضان غير كافٍ لإنهاء المسلسل بأكمله.

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل