المحتوى الرئيسى

بعد وصفه بـ نمبر زفت وان | زوجة أحمد الفيشاوي تنكر إساءتها لـ محمد رمضان

12/09 22:22

تراجعت زوجة أحمد الفيشاوي، عن إساءتها للفنان محمد رمضان، بعد الضجة التي أثيرت مؤخرًا حول تعليقها الناري ضد «رمضان» دون مبرر، ما أثار حالة كبيرة من الجدل.

في البداية قامت زوجة أحمد الفيشاوي، بتغيير صورة حسابها الشخصي على فيسبوك، ومن ثم قامت بحذف التعليق المسيء لـ محمد رمضان، وأنكرت إساءتها عبر منشور جديد، مستخدمة كلمات التبجيل والتقدير لـ «رمضان».

كتبت ندى الكامل في منشورها الأخير، قائلة: «محمد رمضان رجل مكافح ذو عزيمة جباره..وموهبة متفردة .. ورجل عصامي ..علي المستوي الشخصي انسان ذو خلق ..وهو صديق لـ زوجي..وشخصية متواضعة.. وانا مجبتش سيرة محمد في حاجه ولا كنت بحاول توجيه اي كلام مباشر او غير مباشر للاسطوره.لأن اللي بيكتب مش انا».

وتابعت زوجة الفيشاوي الصغير، قائلة: «مش عشان تجيبوا clicks تكتبوا كلام غريب من عندكم .. برجاء تحري الدقه قبل كتابة اي article و اتأكدوا من الحساب اللي بيكتب باسمي عشان فيه impersonaters كتير ...وفيه كذا اكونت fake باسمي..ده راجل ربنا ادالوا حب للعربيات زي ما اي حد عنده شغف بحاجة...وانا مقدرش اسقط علي محمد لاني عندي نفس الشغف ده .ازاي أهاجمه؟».

يأتي ذلك بعدما ردت زوجة أحمد الفيشاوي على تعليق أحد أصدقائها، بعد ظهورها الأخير بسيارة فارهة طراز (مرسيدس - E CALSS COUPE)، وسعرها 2 مليون و600 ألف جنيه، التي أثارت بها الجدل.

وكتبت زوجة الفيشاوي الصغير في ردها المحذوف، تلميحًا مباشرًا على محمد رمضان، إذ قالت: «زعلانة جدا جدا لاني ضد فكرة الاستعراض بحاجاتك وتفضل تتمادى لحد ما الحكاية بتبقي مرض.. زي ما بيحصل مع فنانين كتير الايام دي...آه بين حاجتك وانبسط بس مش لازم تقرف الناس ليل نهار انك (نمبر زفت وان)»، وهو الشعار الذي يرفعه «رمضان» دائمًا.

وتابعت زوجة الفيشاوي قائلة: «حرام فيه ناس لما بتشوف حد بيعمل كده بتتعقد وممكن تعمل اي حاجة عشان أسلوب الضغط النفسي للاستعراض بيخلي الناس عاوزه تكون كده بأي طريقه وده خطر جدا».

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل