المحتوى الرئيسى

منة شلبي تعليقا على تسلمها جائزة فاتن حمامة: "بهديها لأمي اللي بنجح بيها وعشانها وليها"

11/21 22:09

"الأسود يليق بهن".. أبرز إطلالات الفنانات في ثاني أيام "القاهرة السينمائي"

"قصير ومكشوف".. رانيا يوسف بأزياء "جريئة" في ثاني أيام "القاهرة السينمائي"

مكشوفة البطن وأوف شولدرز.. أناقة نجمات فوق الـ50 في القاهرة السينمائي

نجمات مهرجان القاهرة السينمائي يشاركن في "تحدي نفخ اللبان"

نشرت الفنانة الشابة منة شلبي، صورة جديدة لها، أثناء تكريمها في حفل افتتاح الدورة الـ41 من مهرجان القاهرة السينمائي الدولي، المُقام على المسرح الكبير في دار الأوبرا المصرية، عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام".

وعلقت على الصورة قائلة: "شكراً مهرجان القاهرة السينمائي على التكريم العظيم والجايزة المهمة جداً في مشواري، هفضل على طول أقول إني فخورة بانتمائي لصناعة السينما اللي بتعلمنا نحس ونحب ونضحك ويبقى عندنا مشاعر".

View this post on Instagram

شكراً مهرجان القاهرةالسينمائي على التكريم االعظيم والجايزة المهمة جداً جداً في مشواري.. هفضل على طول أقول إني فخورة بانتمائي لصناعة السينما اللي بتعلمنا نحس ونحب ونضحك ويبقى عندنا مشاعر.. شكراً لكل المخرجين اللي اشتغلت معاهم وصدقوا فيّا وخلوني بطلة لأحلامهم. ⠀ ⠀ وشكراً لإدارة المهرجان تاني على اختياركم لهند إنها تقدملي الجايزة.. اتنين اتنين اصحاب اصحاب بجد. ⠀ ⠀ شكراً لزمايلي واصحابي الحلوين على فرحتهم بيا ووقوفهم جنبي.. حب كتيييير لكل حد باركلي وآسفة إني مش لاحقة أرد عليكم كلكم.. بحبكم واحد واحد وواحدة واحدة. ????⠀ ⠀ وأخيراً وليس آخراً بهدي الجايزة دي لأمي اللي أنا بنجح بيها وعشانها وليها. ⠀ ⠀ @cairofilms #CIFF41

أهم أخبار مرأة

Comments

عاجل