المحتوى الرئيسى

نجل طلعت زكريا لشقيقته أمام قبر والدهما: "عيد ميلادك السنة دي مختلف"

10/23 19:59

وجه نجل الفنان طلعت زكريا صورة جمعته رسالة لشقيقته "إيمي"، في عيد ميلادها أثناء تواجدهما أمام قبر والدهما، عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي "انستجرام".

وكتب عمر طلعت زكريا، "عيد ميلادك السنة دي مختلف عشان بابا مش موجود، ربنا يقدرني وأبقى سند وضهر ليكي في حياتك، أنا عارف إني مش هقدر أعمل اللي كان بيعمله بس أوعدك انك انتي وأمي ومراتي في رقبتي ليوم الدين، ويا رب أقدر أبقى سداد ليكوا كل سنة وانتي جميلة كل سنة وانتي نقية كل سنه وانتي طيبة".

واحتفلت، أمس، الفنانة إيمي طلعت زكريا بميلادها الـ30، حيث أنها من مواليد 22 أكتوبر عام 1989.

ونشرت "إيمي"، أمس،  صورة جمعتها بأسرتها من حفل عيد ميلادها السابق، عبر حسابها الرسمي على موقع "إنستجرام".

وعلقت عليها: "كان نفسى تكون وسطينا السنادى ف عيد ميلادى يابابا، انا وماما وعمر زى كل سنة وتقولى كل سنة وإنتى طيبه يا حببتى وتاخدنى ف حضنك اللى هو واحشنى أوى، أول مرة ييجى عيد ميلادى وأعرف يعنى إيه يتيم الأب، يارب أحتفل معاك بيه في الجنة، وعارفة إنك حاسس بيا دلوقتى زى ما حسييت قبل ما تموت وقولتلى بلاش تعمليه السنادى ربنا يرحمك يانور عينى وقلبى من جوه".

وتوفي الفنان طلعت زكريا، منذ أسابيع، عن عمر ناهز 59 عاما إثر تعرضه لأزمة صحية دخل على إثرها أحد مستشفيات القاهرة، وولد الفنان الراحل في 29 مارس 1960 بالإسكندرية، وفي سبتمبر 2007 أصيب بالتهاب في أحد شرايين المخ، ما أدى لدخوله في غيبوبة.

رمضان صبحي ينشر الصورة الأولى له مع ابنه زين، عبر حسابه الشخصي على "إنستجرام"

نستعرض أبرز العلامات المبكرة للإصابة بمرض هشاشة العظام

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي، صورة لبضاعة غارقة وسط مياه الأمطار، أمس، داخل نفق العروبة.

أهم أخبار منوعات

Comments

عاجل