المحتوى الرئيسى

عروس الشرقية توجه رسالة لزوجها قبل وفاتها: مبسوطة إني هكمل حياتي معاك

08/14 19:41

رثى رواد مواقع التواصل الاجتماعي في الشرقية " إيمان ش" العروس التي توفيت بعد مرور 25 يوما على حفل زفافها، وانهالت التعليقات التي تناولت الدعاء للفقيدة بالرحمة والمغفرة.

كانت الفقيدة كتبت عدة منشورات عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، وقالت في إحدى تدويناتها: "بتكسف من نفسي أوي وأنا راجعة لربنا كل مرة بعد ما بوعده إني هبدأ أعمل حاجة وماعملهاش أو إني هبطل أعمل حاجة ومابطلش.. بس عزائي الوحيد دايمًا إن هو اللي قال نلجأ له ونرجع له كل مرة نقع فيها.. ملناش غيره ومفيش حد أرحم بينا منه، فاللهم أهدِنا هداية لا إعوجاج بعدها وارزقنا الثبات".

وعبرت في تدوينة أخرى، عن حبها لزوجها قائلة: "حبيبي كل سنه وأنت منور حياتي كلها .. كل سنه وانا جنبك ومعاك .. كل سنه والضحكة ماليا عيونك وقلبك وأكون السبب فيها .. كل سنه وأنا معاك في كل لحظه جديدة ف حياتك .. كل سنة وأنت بتحبني كدة.. مبسوطة جدا أن السنه دي هتبدأها معايا وهكمل باقي كل السنين معاك ومع بعض.. كل سنة وأنا بحبك".

كان مدير أمن الشرقية، قد تلقى إخطارا يفيد بسقوط " إيمان.ش" من بلكونة منزلها الكائن بالطابق الخامس في مركز ههيا أثناء نشرها ملابس بعد غسلها، ما أدى لإصابتها وتم نقلها إلى أحد المستشفيات الخاصة بمدينة الزقازيق إلا إنها توفت متأثرة بإصابتها.

أهم أخبار مصر

Comments

عاجل